onsdag 31 oktober 2012

WEDNESDAY

Photo: Betty Mello

Lite sketen uppdatering här men jag har varit så upptagen med Femtio nyanser av honom. Jag har aldrig läst ut en bok så snabbt som jag läst ut denna, och jag försökte dra ut på det så mycket som möjligt för att jag inte ville att boken skulle ta slut. Som tur är så har jag beställt den andra boken och den är påväg. Den där Christian Grey är en psykiskt instabil jävel men åh så intressant. 

De senaste dagarna har jag jobbat och när jag inte har jobbat har jag sökt jobb. Vettiga jobb. Men jag har sån jävla otur i livet så jag får aldrig några vettiga jobb fastän mitt cv är bra och jag har erfarenhet. Sådant svider. Men nu har jag sökt arselt av mig och om jag inte får napp kommer jag skjuta någon. Jag har även hängt i lägenheten och fått en hel del grejer sålda, så skönt. Ska fortsätta idag, det kommer över några som vill titta lite och jag hoppas att stället rensas. Haha. 

Nu ska jag fixa mig lite och iväg och möta Steffi. Det blir kebab på mitt favoritställe, Venezia!

Inga kommentarer: