söndag 7 oktober 2012

BABYSHOWER

Photos: Betty Mello

Har haft fullt upp dessa dagar och inte hunnit blogga. I fredags jobbade jag dag och natt och igår vaknade jag tidigt för att åka med Steffi till hennes mormor och börja förbereda inför babyshowern. Cupcakes were made, cheesecake by Carlos och en massa gott att äta. Sedan åkte vi hem och fixade i ordning oss och vid fyra var vi tillbaka hos Steffis mormor och så började gästerna trilla in. Mat, sötsaker, presenter och lekar. Ovan ser ni min present till Steffi. En stor nalle, pekböcker, nappflaskor, borstar, bitleksaker och bodies. Lite nödvändigheter när man snart ska få en söt liten Nicole. 

Efter babyshowern åkte jag vidare till Harrys för att jobba och jag hade en väldigt bra kväll, en väldigt bra dag över huvudtaget. Outfiten får ni se snart.

Inga kommentarer: