lördag 27 oktober 2012

FRAMED

John Galliano and Paris. Black frames from IKEA.

Några av mina tavlor som ska upp på väggen. John Galliano och vackraste Paris/Eiffeltornet. Ramarna köpte jag på IKEA och bilderna har jag beställt och framkallat själv. Älskar dem och är så jävla nöjd. 

Just nu hänger jag i lägenheten och loppisen har dragit igång, dock är det många som inte kan komma idag så jag får köra flera dagar. Det jag inte lyckas bli av med kastar jag eller ger bort för nu orkar jag inte med alla grejer, vill bara bli av med allting. Om någon är intresserad av att komma och titta så är det bara att maila mig på mellobetty@hotmail.com eller på facebook. 

Ikväll var tanken att jag skulle ut med Jossan och co. men jag måste tydligen hoppa in och jobba. Eller måste och måste. Jag måste ingenting. Men jag behöver jobba just nu, behöver pengarna. Och det är ju fri entre på Harry's ikväll, hela kvällen, så det är bara att komma :) Puss!

Inga kommentarer: