tisdag 16 oktober 2012

MY PLACE

Jag har spenderat i stort sätt hela dagen i lägenheten och fixat och donat, städat och rengjort efter renoveringen i köket. Allting är typ på sin plats men jag känner mig inte nöjd, det är något som inte stämmer. Jag är inte nöjd med mitt sovrum/garderoben. Det är någon möbel som fattas eller som bör tas bort men jag kan inte sätta fingret på det. Nedan ser ni några bilder på lägenheten. 

Min docka som just nu är klädd i en röd siden kimono, halsband från Bimba y Lola, eBay och Asos. Loafers från Deichmann och en hel hög med VOGUE och ELLE tidningar. 

Min "förvaringsmöbel" som jag byggde ihop är fylld med tidningar och lite skor och annat grejs. Har dock bara ställt grejerna där för att "testa" möbeln. Den ska målas om och fixas lite till. Och så ser ni en del av mitt vardagsrum, bland annat bordet och stolarna och så några tavlor i bakgrunden. 

Min garderob och min bokhylla med skor och böcker i, och väskor förstås. Är dock inte nöjd med denna hylla. 

Inga kommentarer: