onsdag 31 oktober 2012

HONEY, I'M HOME!

Kebab på Venezia med Steffi

Kom nyligen hem efter en hel dag ute på vift. Tanken var att jag skulle jobba på Harrys ikväll men jag gick dit och vände lika snabbt igen för att jag har fått en vagel i ögat som gör så jävla ont, jag har världens huvudvärk och kände att jag inte orkade med någon nattklubb ikväll. Så nu sitter jag här hemma och tittar på The Big Bang Theory. Tidigare idag var jag en sväng på stan med Steffi, handlade en födelsedagspresent och lunchade på Venezia. Sedan blev det häng i min lägenhet där jag lyckades sälja av mig en hel del och sen åkte vi till McDonald's och käkade. Mat, mat, mat. Hela dagen. Lovely!

Nu är jag så jävla trött i huvudet tack vare vageln som gör att jag knappt ser ordentligt på det vänstra ögat. Så nu ska jag och min huvudvärk lägga oss. Godnatt!

Inga kommentarer: