söndag 28 oktober 2012

THE NOTEBOOK



Vissa är ute i god tid, andra väntar till sista dagen. Jag pratar ju självklart om julklapparna. Jag brukar vara ute i god tid och sen köpa de sista detaljerna någon dag innan jul. Jag gillar när mina presentera är genomtänkta och faktiskt betyder något, och om jag hittar något som jag skulle vilja ge bort i julklapp redan i Augusti, ja men då köper jag det redan i Augusti. Och oftast kan jag inte hålla mig till julen så jag ger bort presenten redan då, haha. Men det jag vill säga i detta inlägg är att anteckningsblocket ovan från H&M är en perfekt julklapp till en syster, mamma eller väninna. Det är så otroligt snyggt. Hade det inte varit för färgerna på insidan så hade den passar perfekt till honom också. Ska nog haffa mig en, eller två. Som sagt, perfekt julklapp!

Inga kommentarer: