onsdag 17 oktober 2012

WEDNESDAY

Photo: Maria Pizzeria - yesterdays photoshoot

Idag var jag uppe med tuppen (min tupp). Gick upp runt 10 och slängde på mig kläderna och nu sitter jag i lägenheten och har hittills målat om en spegel och gjort om lite i inredningen i min garderob. Jag kunde inte sova igår för att det var något med inredningen som störde mig och det är fortfarande något som inte stämmer, men jag ska försöka ordna det. Behöver dock lägga en beställning på IKEA har jag märkt, lite hyllplan som behövs. Helst skulle jag vilja åka till IKEA eftersom allting inte går att köpa online (sämst!). 

Senare idag kommer DJ över och hjälper mig med att få upp lite grejer på dem här skit väggarna som är gjorda av något jag absolut inte förstår mig på. Det är inte bara att spika upp en tavla här inte, nej nej, man måste borra och grejer. Men nu ska jag fortsätta måla och fixa. Förhoppningsvis blir jag nöjd...någon gång.

Inga kommentarer: