torsdag 18 oktober 2012

THURSDAY

Min nya taklampa i hallen, love it

Hej mina kära apor och delfiner!

Vilken vacker och regnig jävla höstdag, det är ju nästan underbart att leva. Haha. Nej, det är underbart att leva idag för nu äntligen har jag fått upp lite grejer i lägenheten tack vare världens bästa Andreas. Nu är hallen helt jävla färdig och det känns så skönt. Fattas bara detaljer som kommer på plats vartefter, såsom matta och sånt. Köket är också färdigt och ni ska få se bilder lite senare. Vardagsrummet är halvfärdigt, har inte köpt en tv än och så måste jag få upp lite konst på väggarna. Sovrummet är heller inte färdigt men det ska vi fixa lite senare. Och badrummet vill jag inte ens gå in på, det är knappt att jag går in där för att jag hatar't så mycket. Men det finns inte mycket att göra åt sakern så jag får jobba med det jag har, ska i alla fall göra om lite där så småningom.

Nu sitter jag och väntar på en dam som ska köpa två vägglampor av mig och sedan ska jag trampa hemåt (till mamma) och duscha och klä på mig och sen möta upp Steffi och co. för lite häng på Sultan's. 

Inga kommentarer: