torsdag 4 oktober 2012

GET READY TO RUMBLE

Photos: Betty Mello

Nu sitter jag här, redo att kriga för att få det jag vill ha ur AdR's kollektion för H&M. I'm counting down. Jag vet vad jag vill ha. Winta står och hänger på Drottninggatan och rapporterar att kön är väldigt fattig, typ 50 personer. Lame. Men det förvånar inte oss, den svenska smaken är ganska fattig och grå och Anna Dello Russo skapar guld och magi, det är inget Sverige förstår sig på i sina trista svarta jeans och gråa t-shirtar. No offense!

Bjuder på några av mina färgglada outfits. Vi ska sprida kärlek och glädje (den internationella stilen), inte depression och regn (den svenska stilen). Men don't get me wrong. Det svenska folket klär sig snyggt, stilrent och enkelt. Men det är trist att man hela tiden ska se ut så och att alla ser exakt likadana ut, ingen tänker outside the box. Ingen vågar sig på lite färg och form. Det är det jag inte gillar.

Inga kommentarer: