måndag 15 oktober 2012

MONDAY


Har precis kommit hem efter några timmars jobb på Guldfynd. Åkte därefter till lägenheten och städade för nu äntligen har de renoverat färdigt i köket. Så jag städade så mycket som jag hann med innan Steffi och Carlos kom och plockade upp mig för att sedan åka till Sultan's och käka lite. Just nu sitter jag här med min karamel sutra a la Ben 'n Jerry's och har världens huvudvärk, det går inget bra på tv och jag är svintrött. 

Idag har jag lyckats spendera hela 94 kr. Wow. Haha. Jag försöker snåla. Jag handlade lite på H&M, dock med ett presentkort så jag har egentligen inte lagt ut några pengar där. Köpte ett par örhängen och en ring som jag har väntat på länge. Annars var det bara käk som jag betalade för och det är ju okej, meningen med mitt "SPARA - EJ SLÖSA projekt" är ju att jag inte ska handla så mycket kläder och skor och hittills har det gått bra. I lördags och söndags spenderade jag inte en enda krona. Se där ja. Och jag har inte beställt något heller. Det är duktigt av mig. 4 shoppingfria dagar är avklarade. Haha.

Inga kommentarer: