måndag 22 oktober 2012

FUCKING MONDAY

Pizza och filmkväll och två övertrötta tjejer 

En dålig start på den här veckan. Jag mår bajs och jag vet inte varför. Det hela började i fredags då jag kände mig nere och var lite ledsen och det fortsatte i lördags men blev lite värre och sen började jag må dåligt i kroppen och nu vägrar det försvinna. Jag har sovit hela helgen och inte gjort något vettigt. Jag är pisstrött i ögonen idag och känner mig svag i ben, armar och händer och jag har känt så hela helgen. Jag är lite skum i huvudet, lite lightheaded och jag känner mig sliten. 

Lite senare idag ska jag försöka ta mig ut, eller jag måste ut för att lämna ifrån mig några grejer som jag har lyckats sälja. Ska ta mig en cykelrunda då och se om jag kanske piggnar till. Men jag vet inte vad jag ska göra fram till dess, kanske kolla på en film? Eller sova? Jag känner mest för det sistnämnda. Men jag ska försöka hålla mig vaken, pyssla lite här hemma. Vi får se.

Jag vet ingenting längre. 

Inga kommentarer: