onsdag 10 oktober 2012

TIRED OF BEING TIRED

Photo: Betty Mello

De senaste dagarna har jag varit så himla konstig i huvudet och kroppen och mina ögon skriker "mera sömn". Men jag vet inte hur mycket mer sömn jag behöver för jag sover minst 13 timmar. Visserligen blir man ju trött och seg om man får för mycket sömn men det här är bara skumt, från ingenstans kan jag ligga och sova i hur många timmar som helst. Och när jag väl försöker göra något annat än att sova, tex. städa eller bara plocka lite, så blir jag så mycket tröttare och måste sätta mig eller lägga mig ner. Jag är helt borta och tung i huvudet, men det blir bättre så fort jag lägger mig ner för att sova. Stupid me. Så därför tänker jag inte lägga mig och sova nu, jag tänker ringa någon och gå ut istället. Ska försöka i alla fall.

Inga kommentarer: