torsdag 25 oktober 2012

THE BURGUNDY TREND


Ja, jag fortsätter att tjata om burgundy och alla andra nyanser av mörkrött. För det är ju så otroligt vackert. Speciellt i sammet. Ovan har ni några sammetsfavoriter i mörkrött. Jag älskar kavajen, brillorna och kragen. Den perfekta höstfärgen, egentligen den perfekta färgen året om för man kan matcha den med ljusa färger under vår/sommar och med mörkare färger under höst/vinter. Det kan man ju i och för sig göra med precis alla färger men just den här färgen får mig att tappa andan och bli lite smått galen. Jag älskar den, året om.

Jag hoppas att ni uppskattar inlägg som dessa och kollage, jag hoppas att ni blir inspirerade och gillar't. Jag tycker det är jätte kul att hålla på med sånt och kommer att fortsätta med det, om ni inte har något emot det? :)

Inga kommentarer: