onsdag 24 oktober 2012

FASHION SALE - TJEJLOPPIS

En del av min garderob

Nu på lördag har jag en tjejloppis hemma hos mig där jag säljer en hel del kläder, skor, väskor och smycken ur min egna garderob. Det är bara saker som jag aldrig har använt eller kanske använt en gång, allting är i bra skick och jag vill bara bli av med allting så därför är det inga höga priser heller. Vill ni komma? Osa till eventet och läs mer om det här. Kom och fynda, eller bara häng :) 

Idag har jag varit iväg och jobbat i några timmar på ett nytt ställe, nämligen Ur&Penn. Det var intressant. Alltid kul med ett nytt ställe, dock inte så mycket rörelse där så det finns inte så mycket att göra heller, men det kan nog bli roligare framåt julen då folk rör på sig lite mer. Kanske. Vi får se om jag får några flera timmar där. Var hemma runt 16 och har sedan dess bara degat framför tv:n. Imorgon ska jag på ett möte på arbetsförmedlingen för att babbla lite och upprepa samma skit som har upprepats varje gång man varit där. Helt jävla onödigt. Därefter åker jag och Jossan till IKEA i Örebro för att käka lunch och småshoppa. Och ja, imorgon får jag handla för jag har väntat på att få åka till IKEA länge nu för att köpa det sista till lägenheten. Det är dock inga stora och dyra grejer som behövs, så jag kanske inte kommer spendera så mycket i alla fall. Vi får se. Jag ser framemot det i alla fall. Puss!

Inga kommentarer: