fredag 26 oktober 2012

PENNYBRIDGE - IKEA - KEBAB - INTERIOR

Dålig bloggning idag men här har ni bilder från dagen :)

Efter mitt möte på Arbetsförmedlingen plockade Jossan upp mig och så åkte vi mot Örebro och IKEA. Jag blir så uttråkad när jag åker bil och tåg så kameran åker alltid fram. 

Härligt väder och vägen till Örebro bjöd på fina vyer och härliga höstfärger.

Jag matchade skor och väska. Burgundy it is ;) Skor från Converse och väska från H&M.

Shopping och lunch på IKEA. Köttbullar, mos, lingon och brunsås med sallad och självklart pommes till. Obligatoriskt till varje maträtt.

Efter IKEA tog vi oss en runda inne på Marieberg (galleria). Jag har inte varit där på flera år och de har byggt om och allt är mycket större. Dock tycker jag att gallerian var väldigt trist och...tom, fastän det fanns en massa butiker, men det såg bara så...dött ut. Hittade dessa gröna sammetskängor inne på Din Sko. Så jävla fantastiska. Hade jag inte haft köpstopp hade jag köpt dessa med en gång.

Från IKEA fick jag med mig Elefanten Bernard. Jag döpte honom till Bernard innan jag adopterade honom och därefter kunde jag inte lämna kvar honom, så han var tvungen att få följa med hem. Jag älskar elefanter och har alltid gjort det. På min kudde som jag haft sedan jag föddes är det elefanter på, så mysigt.

Efter IKEA och Marieberg åkte vi hemåt och så blev det kebabhäng på Sibylla med Axel, Anna och Jossan.

Kebabtallrik. Så fucking gott!

Jag har haft en riktigt bra dag. Fick med mig allt jag behövde från IKEA och jag vet att jag har köpstopp men jag har länge väntat på att få åka till IKEA så det fick bli så. Jag köpte det jag behövde. La ut ungefär 2000 kr allt som allt, med mat och hela faderullan. Men jag sålde av ett barbord för 500 kr så jag har tjänat lite också. Haha. Tack för en underbar dag, livet!

Inga kommentarer: