fredag 12 oktober 2012

FRIDAY

Photo: Betty Mello

Fredag, oh fredag. Den här dagen kommer bestå av superslappthäng, jag är trött och seg i bollen (nothing new though) och jag har ju inget planerat. Har lite grejer som ska säljas idag så jag måste vara hemma och vänta på köparna. Så skönt att bli av med grejer, det är helt sprillans nya grejer som jag aldrig har använt och som jag inte behöver. Senare ikväll blir det jobb som varenda helg men ikväll börjar jag inte förrän 23. Och så ska det streamas också, det får vi inte glömma - Grey's Anatomy, Two and a half men, The big bang theory och Americas next top model, collage edition.

Jag har aldrig ångrat att jag klippte av mitt hår men när jag ser den här bilden på mitt långa och chockrosa hår, ja då blir jag lite full av saknad. Men det behövdes klippas av, det var så slitet av all färg. Men vi kanske ses en dag idag, du och jag - rosa.

Inga kommentarer: