lördag 20 oktober 2012

IT'S OKEY NOT TO BE OKEY.

Photo: Mia Keränen - behind the scenes

Jag är ett stort mörkt moln idag. En ledsen bomb, redo att explodera. Känslan började jag känna av redan igår men jag ignorerade den och tänkte att "imorgon är en ny dag, då mår jag bättre". Men så var inte fallet. Idag mår jag värre. Jag är ledsen. Jag har gråtit lite. Det var länge sen jag grät. Det brukar hjälpa att släppa några tårar, men inte idag. Idag behöver jag något mer. Jag tror jag vet vad jag behöver. En rejäl dos av fula ord riktade mot honom. Men det är inte bara på grund av honom jag mår dåligt nu, han är en liten del av det hela men han har förvärrat känslan och jag vill bara lägga mig under täcket och försvinna. 

Idag är ingen bra dag. Idag är en FUCKYOU dag. But it's okey not to be okey.

Inga kommentarer: