måndag 22 oktober 2012

2 LOOKS - LOUBOUTIN AND CHANEL

Ett rött Chanel läppstift är en klassiker i varje fashionistas neccessär och ett par röda läppar kan vara pricken över i:et i vilket look som helst. Likaså ett par vassa klackar signerade Christian Louboutin. Jag har slängt ihop två outfits som jag älskar väldigt mycket och som innehåller många detaljer, vilket jag tycker är viktigt när hela looken går i en svartgrå färgskala. 


För det första. WOW för fjäderjackan. Jag älskar den något enormt och hade jag fått shoppa nu hade jag köpt den. I den här looken har jag valt att matcha ett par anklelånga jeans  med en nitad topp i grått, och jackan över axlarna eller på, det blir snyggt både och. Vassa klackar med nitar, ett par halv-handskar och enkla örhängen. Jag tycker att den här outfiten funkar bra både till vardag och till fest.



Här kör vi på en peplum topp och ett par anklelånga jeans med nitdetaljer. Vassa "Pigalle" Louboutins, en enkel quiltad väska (it's no Chanel, but still), ett par stora örhängen och en bikerjacka som kan slängas lite nonchalant över axlarna, det blir snyggast. 

Inga kommentarer: