torsdag 25 april 2013

WEDNESDAY


Hej mina sköna och fina!

En sen uppdatering idag men jag har inte kunnat ladda upp bilder, skit skumt. Idag har jag inte haft så mycket för mig förutom halvdag på Guldfynd. Jag och Milla körde hårt med omskyltningen och vi lägger jävligt bra till, vi är i stort sätt färdiga. Turbo flickor! Skön arbetsdag, så härligt med så fantastiska arbetskamrater. Efter jobbet mötte jag upp Mia och så satte vi oss på Sultan's och gottade oss, snackade och bara softade. Så skönt! 

Imorgon blir det en långdag på Guldfynd då vi har extra öppet till 20:00, vilket hela stan har med tanke på att International Street Market drar igång imorgon och håller på fram till på söndag. En massa god mat från världens alla håll och annat smått och gott. Förra året, då de var här för första gången, så åt jag en fantastisk fransk potatisgratäng med bacon - ska lätt äta det denna gång också. Det serveras även känguruburgare och belgiska våfflor och en massa annat gott. 

Nu ska jag kolla färdigt på Sex and the City och sen lägga mig, det blir en lång dag imorgon. Puss, Godnatt!

Inga kommentarer: