måndag 22 april 2013

HAPPY MONDAY


Hej mina fina! 

Jag har haft en ganska jobbig helg med smärtor från helvetet. Har legat i sängen och kollat på serier, spelet lite spel och bara tagit det lugnt. Har städat lite här hemma också, så mycket som jag känt att jag klarar av vilket inte är så mycket. Så ja, min helg har inte varit en underbar helg och mest för att jag var tvungen att sjukanmäla mig från båda mina jobb vilket jag hatar för jag hade sett framemot att jobba. Fml. 

Den här måndagen har börjat bra för att jag har tvingat iväg mig själv på en cykeltur ner på stan, handlat frukt och tulpaner och lite annat smått till mig själv. Köpte en mintgrön cykelkorg till min snart väldigt gröna cykel. Tyvärr så är cykelkorgen för bred för mitt styre men jag funderar på att istället byta styre, haha. Ska leta och se vad jag hittar annars får jag färga cykeln till en annan färg. Jag har en röd cykelkorg sedan tidigare som jag aldrig har använt, kanske kör på den istället. Återstår att se ;) 

Jag hoppas att eran helg har varit trevlig och att ni hittills haft en bra start på den här veckan. Jag gör allt i min makt för att må bättre så snart som möjligt för på fredag åker jag och Winta till Skottland. Det är tanken i alla fall men man vet aldrig med mig och det är hemskt. Jag måste åka! Jag vill verkligen åka och har sett framemot den här resan så jävla länge. Winta också. Jag får inte förstöra detta för henne. Kommer aldrig förlåta mig själv if I do. Så ja, jag försöker verkligen men jag vet inte riktigt vad det är jag ska göra för jag förstår inte vad det är för fel på mig. Imorgon har jag ett möte hos psykologen och förhoppningsvis kan det lugna mig lite och få mig att tänka på annat (troligtvis inte, men jag hoppas). Nu har jag extrema kramper i magen så jag måste lägga mig en sväng och sen få i mig något vettigt i matväg. Längtar tills ikväll då mamma kommer hem från sin resa till Italien. Så härlig hon är. Älskade mamma.

Inga kommentarer: