måndag 1 april 2013

INSTAGRAM

Hej! Jag har varit lite frånvarande de senaste dagarna och det har berott på en hel del jobb, resor hit och dit och påsk med släkten. Men nu är jag tillbaka och jag tänkte börja med att visa er hur mina senaste dagar sett ut genom min kameralins. Ni kan följa mig på Instagram @bettymello där jag uppdaterar ofta då jag inte kan blogga. 

1. På tåget till Stockholm. | 2. Vackra Stockholm och underbart väder. | 3. Jag och Josef

4. Fika på Hembagarn's med Mia | 5. Shoppade kläder som min Gudson Kevin fick i sitt påskägg | 6. Olika sorters frön och häng med kusinerna.

7. Lunchbuffé med Harrys på Sundbyholms trav i Eskilstuna | 8. Jag fick åka på travbanan med en kusk, så jävla kul! | 9. I bilen på väg till Lindesberg för att fira påsk med släkten

10. Världens sötaste Nicole i sina nya brillor. | 11. Min nya DKNY. | 12. På väg till jobbet, svinkallt!

Inga kommentarer: