söndag 21 april 2013

LATE NIGHT

Jag på Sultans i torsdags

Sen uppdatering, I know! Men för första gången på ett bra tag känner jag mig pigg. Fast det brukar vara så för min del vid den här tiden på nätterna. Jag blir alltid piggare och mår bättre på nätterna. Helt sjukt. Jag har i alla fall spenderat den här lördagen i sängen. Har bara vilat, ätit och druckit så mycket som jag kunnat. Förhoppningsvis mår jag bättre på måndag och kan hålla mig till mitt schema och mina planer. Jag orkar inte sjukanmäla mig mer från jobb och annat som jag sett framemot. Fucking sucks! Men jag ska inte hoppas för mycket för när det gäller mig så vet man helt enkelt aldrig vad som kan hända. 

Nu ska jag titta på några avsnitt av The Nanny och sedan lägga mig och hoppas på att jag är pigg och kry imorgon. Godnatt söta ni. 

Inga kommentarer: