måndag 15 april 2013

IDA SJÖSTEDT FOR NELLY

Black sequin tulle dress, Ida Sjöstedt for Nelly

Jag fick hem den här klänningen igår. Fick även hem den silvriga. Den silvriga åker dock tillbaka då den var för liten på mig över rumpan men den här svarta satt lite bättre. Hade gärna velat testa en i storlek small men dem är slut så frågan är om jag ska behålla den här eller skicka tillbaka den? Den är vacker att se på och hade den suttit perfekt hade jag behållit den men den är ju faktiskt lite för liten över röven. Annars satt den perfekt. Fan! Jag ska fundera på det, kanske går att göra något åt röven...ha ha!

Jag hade gärna velat behålla den silvriga med lite nyans av lila i, för den hade jag velat matcha på ett speciellt sätt som jag ska visa er lite senare. Synd att den var för liten, aoch!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mitt namn är Beatrice och jag är jätte intresserad utav att få tag i denna klänning i svart eller silver. Om du är sugen på att sälja någon utav dina så är du jätte välkommen att maila mig på:

beatrice.linne@outlook.com

Tack! :)