torsdag 18 april 2013

SULTAN'S

Jag och Mia på Sultan's. Helt friska.

Planen var att jag idag skulle åka till Stockholm för att gå på en intervju angående en praktikplats men jag klarade verkligen av att ta mig upp dit. Jag har verkligen mått pissbajs dåligt idag. Jag vaknade vid 10 och var taggad på att åka dit med Mia. Runt 12 fick jag en äcklig känsla i hela kroppen och jag började må illa och magen kaosade totalt. Så det var bara för mig att avboka det mötet, lägga mig i sängen och sova. Kunde dock inte somna ordentligt men jag fick vila lite. Vid 5 tiden drar jag mig upp ur sängen, sätter mig framför spegeln, sminkar mig, klär på mig och drar mig själv ner för trappan. Sätter mig i bilen och åker bort till Sultans. Jag var tvungen att ta mig ut. Hade jag suttit kvar hemma hade det blivit värre. Jag var ganska hängig under vår dejt och jag hade väldigt ont i kroppen men det var trevligt i alla fall. Jag behövde komma ut en liten sväng. Sen åkte vi och handlade mat, sprayfärg till min cykel och hämtade ut lite paket. Nu ligger jag här i sängen och lider för att min mage inte är särskilt snäll mot mig. Eller är det jag som inte är snäll mot min mage? How to know?

Whatever. 

Inga kommentarer: