torsdag 4 april 2013

THURSDAY

Jag och mina finaste pojkar, Lucas och min Gudson Kevin. Finare kusiner får man leta efter. 

God morgon! 

Tanken var att jag skulle starta den här dagen med ett besök hos min psykolog men jag vaknade upp med kramper i magen så jag har sprungit på toa flera gånger nu. Jag skippade mötet och shoppade från H&M Conscious Exclusive kollektionen istället. Lyckades klicka hem tyllklänningen, en vit kostym och lite annat som ni ska få se senare när jag fått allt. Det ringde på dörren för en stund sedan också och där stod postgubben med ett paket från Zara. Yes, perfekt timing för då kan jag prova plaggen och passar de inte så kan jag lämna tillbaka dem imorgon när jag åker till Stockholm. Awesome! 

Senare idag blir det jobb på Guldfynd. Vi har en ny kampanj med en massa erbjudanden och en jädra massa rea. Vi har bland annat 50% på alla Kenzas smycken, och vi har ganska mycket på lager så kom in och fynda. Och efter jobbet blir det en lugn kväll hemma, ska fortsätta måla på min tavla och jag får inte glömma att springa förbi hobby affären och köpa nya penslar. Och på Åhléns har de startat med sin rea nu så jag måste springa förbi och kolla vad som finns. Här om dagen fyndade jag två mattor till hallen som jag har velat ha sedan de först kom ut i butik. Så jag är en nöjd tjej nu! 

Nu ska jag trycka i mig frukost och get ready for work. Hoppas att ni får en underbart fin torsdag, vädret är ju trots allt awesome! Hörs senare!

Inga kommentarer: