torsdag 11 april 2013

AMERICAN COLLEGE PARTY AT HARRYS

Photos from yesterdays American College Party at Harry's

God morgon!

Det vart en sovmorgon idag då det blev ganska sent igår. Kom hem från jobbet runt 3. Gårdagen var en bra kväll, bra med folk och alla var glada och taggade. Det var studentfest med temat "American College Party" så de flesta kom utklädda till cheerleaders, jocks eller nerds. Super härligt! Bilder från gårkvällen finns att se på Harrys instagram @harryskatrineholm och då är det antingen jag eller Wendela som lägger upp bilder. Igår var det jag som fotograferade så in och kika vettja ;) 

Idag ligger jag död i min säng. Jag ska inte göra ett piss. Jag funderar fortfarande på om jag ska åka till Tyskland imorgon eller inte. Flyget går kl 6 på morgonen vilket innebär att jag måste åka härifrån kl 4. Det gör ont. Och så är jag hemma igen på lördag kväll, sent. Vi får se hur jag gör, jag är ju en sån som kan ändra mig i sista minut och göra något helt annat än planerat. Lite oförutsägbar, lite spontan, ja lite dum i huvudet. 

Inga kommentarer: