lördag 6 april 2013

STOCKHOLM

1. Jag befinner ju mig i helt rätt miljö inne på Bluefox. | 2. Vart tog resten av din pizza vägen, Mia? | 3. Vi börjar med en 50% fin min | 4. Vi hoppar över till helt fula miner. | 5. En bild på oss från tåget, och snubben från Efterlyst (bilden på snubben i bakgrunden ser ju ut som en typisk "har ni sett den här mannen, ring efterlyst") | 6. Jag i den mysiga soffan inne på Vetekatten. | 7. Vi fortsätter med lite fula miner. | 8. Och så några till...

Igår spenderade jag och Mia dagen i Stockholm och det var ju riktigt härligt. Vi började med shopping. Mia var på jakt efter en svart, enkel, tight och kort klänning och jag hittade en åt henne på rean i första butiken vi gick in i. H&M. Helt jävla klockrent! Så vi varvade butikerna i några timmar och runt 5 satte vi oss på en pizzeria och åt och vid 6 hoppade vi över till Vetekatten och fikamyste med Victoria och René. Sen hoppade vi på tåget hem. Och dumhuvudet, alltså jag, köpte två biljetter och så hoppade vi på fel tåg. Eller Mia var på rätt tåg för hon hade rätt biljett. Men jag hade fel biljett för fel tåg. Idiot. Men jag hamnade i alla fall hemma i Katrineholm. Men ja, så kan det gå när man inte har huvudet på plats och det hade jag inte igår för jag var så jävla flummig. Whatever. 

En mycket bra dag igår följt av en jobbkväll på Harrys som slutade lite sådär va. Inget jag vill gå in på. Jag hoppas att ni har haft en trevlig helg än så länge och att ni får en fortsatt trevlig lördag. Snart kommer gårdagens outfit upp :)

Inga kommentarer: