onsdag 17 april 2013

ICE CREAM

Jag på stan och Mias glass (bild snodd från Mia)

Jag kom precis hem efter en dag på stan. En skum dag. Strax efter att jag hade bloggat tidigare idag fick jag ett sms av Milla som var på jobbet och var magsjuk så det var bara för turbo snabba mig att ta mig till jobbet. And so I did. Var där på en kvart och jobbade i en timme tills näste man tog över. Kunde jobbat längre men med tanke på hur jag själv mår och mina planer som jag redan hade gjort så lämnade jag jobbet efter en timme. Och så mötte jag upp Mia, käkade en burgare och glass, satt och pratade och catchade up. Sen tog vi en runda på stan och jag fick med mig lite nya kläder och ett nytt smyckesställ som ni ser på bilden till vänster. Haha. Det ser bra ut va? Var inne och kollade på smycken hos Förlovningsguiden och då höll hon på att flytta omkring på grejer och ville bli av med en hel del, så då blev detta ställ mitt. Perfekt!

Nu ska jag slänga mig framför Vänner, få i mig lite mat och bara ta det lugnt. Imorgon åker jag till Stockholm med Mia för intervju och lite häng. Min yrsel har fortfarande inte släppt och jag har det väldigt jobbigt men jag försöker verkligen. 

Inga kommentarer: