onsdag 3 april 2013

BLACK AND WHITE

 Min nya kedje-ring från märket Edblad, och resten av mina silverringar från Ur&Penn och Guldfynd | True story | Pysslade här om veckan och gjorde egna magneter

Tanken var att jag idag skulle åka till Stockholm och shoppa med min bror men min bror är en lat jävel. Så jag åker på fredag istället, med Mia. Hon är inte lat. Så idag ger jag mig ut på en promenad i solen med Steffi och Nicole i barnvagnen. Vi ska promenera upp till Claudia's kök och käka lunch och sen gå en sväng på stan. Jag ska även springa förbi Ica Maxi och äntligen hämta ut mitt paket från Affordable Luxury, wiho! Sen får vi se vad som händer. Jag påbörjade en ny målning igår och jag måste förbi Britt Marie's pyssel och pynt och köpa lite fler färger och nya penslar.

Vad har ni för planer denna onsdag?

Inga kommentarer: