fredag 26 april 2013

FUNNY FRIDAY



God morgon fina ni! 

Jag har haft fullt upp de senaste dagarna med en massa jobb. Skönt att vara tillbaka på jobbet och vi har haft mycket att göra så jag har hållit mig sysselsatt hela tiden. Idag har jag lite att fixa och ordna innan jag och Winta flyger till Glasgow, Skottland ikväll. Vi båda är så jävla taggade. Det blir våran första utlandsresa tillsammans. Vi ska som sagt åka till min syster som bor och studerar i Glasgow. Hon bor på Campus så vi kommer att hålla till där. Jag kommer att uppdatera därifrån så gott jag kan men jag ska även fixa lite tidsinställda inlägg åt er. Under dagen måste jag packa, plocka ögonbrynen, springa ner på stan och handla några kg godis till min syster och besöka den internationella matmarknaden som är på besök här i stan. Förra året åt jag världens godaste franska potatisgratäng med bacon i. Måste ha! 

Vårat flyg går inte förrän kl 21 ikväll så vi kommer åka härifrån runt 19. Och så är vi inte framme i Glasgow förrän halv 1, svensk tid. Vet inte om vi kommer orka ta oss ut och göra något idag för imorgon har vi en lång shopping dag framför oss ;) Nej, nu ska jag klä på mig och röra på mig. Hörs under dagen. PUSS!

Inga kommentarer: