måndag 26 november 2012

YOU KNOW I LOVE YOU, WHAT ELSE DO YOU WANT FROM ME?


Dagens låt: Ron Pope- October trees

Den här veckan har inte fått sig en bra start. Jag mår fortfarande dåligt och jag vet inte vad det beror på, om det är något virus eller ångest/panikattack som vägrar släppa - no fucking clue. Så jag är lite nedstämd och hängig idag, jag hoppas bara att det hinner gå över till på lördag. Jag har längtat som en dåre på den här resan och I be damned om något står i vägen för mig. Jag åker om jag så ligger på dödsbädden. Don't do this to me, mitt jävla undermedvetna. Jag har märkt att på alla bilder jag tagit på mig själv de senaste dagarna så ser jag helt gråtfärdig ut (?). Ni ser ju hur ledsen jag ser ut på bilden. Sjukt. 

Jag har i alla fall spenderat den här dagen i telefon med en rad expediter på olika Bik Bok butiker i Stockholm, Norrköping och Eskilstuna. Jag och Winta har startat "mission pearlbra" och vi har hittills fått tag på två stycken av tre. Den tredje får vi, förhoppningsvis, tag på inom den närmsta timmen. Vi har skickat ut folk på jakt åt oss för att Winta jobbar och jag bor i Katrineholm. Hor-stad. 

Snart ska jag iväg och mysa med Steffi och nyfödda Nicole. Det ska bli så kul och förhoppningsvis lyckas jag komma på andra tankar. Happy Monday to you, love!

Inga kommentarer: