fredag 23 november 2012

FRIDAY


Hej fredag! 

Jag har fortfarande inte blivit av med värken i nacken, har haft ont i två veckor nu och så hostar jag fortfarande som ett jävla mähä. Hoppas bara det går över innan nästa lördag så jag slipper resa såhär. Jag har ringt runt till olika tatuerare i stan men ingen har tid för mig idag, buhu, så det får bli en annan dag. Senare ikväll blir det middag och flick-häng/avskedsfest för Sandra som slutar jobba på Guldfynd. Sen blir det jobb som vanligt men det lär väl vara dött eftersom halva Sverige står och hurrar för SHM - whatever. 

Igår målade jag om lite möbler i lägenheten, bland annat förvaringsmöbeln som jag själv byggde ihop i somras. Den fick bli vit, i alla fall for now - kanske ändrar mig nästa vecka, haha! Har lite mer att måla i lägenheten men det får bli senare. Har beställt en tjusig matta till hallen och lite julgrejer. Får se om det även blir en tripp till IKEA nästa vecka med Jossan för lite julhäng och shopping. 

Nåja! Nu ska jag bege mig utåt i min nya skepparkappa och försöka dra fram kameran innan det blir mörkt!

Inga kommentarer: