söndag 18 november 2012

SUNDAY, NO FUNDAY!


Fy vad jag hatar söndagar. Vet inte hur många gånger jag ska behöva säga det innan den här dagen bara försvinner eller blir en bra veckodag. Söndagar i Katrineholm suger stenhårt! Hade det varit Stockholm eller någon annan storstad så hade det varit en helt annan sak, då hade man haft något att göra i alla fall. Det blev jobb igår som vanligt, en lugn kväll dock. Men sällskapet var mycket bra, så härligt med glada och goa vakter som är pratglada och roliga. Det gör det hela så mycket enklare och roligare. 

På den här söndagens sketna schema står tapetsering av hall hos mamma. Vi får väl se hur det går. Ska iväg och handla vävlim och annat crap man behöver för att det ska bli rätt. Jag hade tänkt köra med ett limstift. Dah! 

Och så vill jag gratta Stephanie och Carlos som fick en underbar liten dotter igår - Nicole Rose. Längtar tills de kommer hem från Eskilstuna och BB så jag kan få gosa. Det ska bli så mysigt.

Inga kommentarer: