tisdag 13 november 2012

SPECIAL GUNPOWDER


Jag har lyckats bli sjuk. Min hals gör så jävla ont och min kropp mår inte bra. Igår jobbade jag några timmar på Guldfynd, en kund hostade rätt ut på mig, senare under dagen kände jag att min hals började göra ont och det blev bara värre och värre under kvällen. Så idag har jag ont i halsen och kroppen, har mensvärk och jävligt ont i nacken sedan flera dagar tillbaka och det vägrar att släppa. Bra dag, va! Jag har sovit hela dagen och streamat serier. Gossip Girl, 90210, How I met your mother och Two broke girls. Yey! 

Just nu sitter jag och dricker grönt te från kina shopen på Drottninggatan. Special Gunpowder. Jag tror att jag är den enda människan som anser att te vid halsont är bullshit. Nah well. Fick hem lite grejer från Asos som ni ska få se snart :) 

Inga kommentarer: