fredag 9 november 2012

THIS WEEK

Tacotallrik på Sultan's

Och så var det fredag igen. Jag har under veckan inte gjort ett skit förutom att försökt återhämta mig från den förbaskade panik attacken i måndags och så har jag jobbat varje dag. Igår blev det häng på Sultan's och sen åkte jag hemåt och spenderade kvällen på telefon med Mireille. Vi bokade biljetter till Disney on Ice i Globen den 30:e December och det ska bli så jävla kul. Jag har alltid velat gå och se Disney on Ice men det har aldrig blivit av, men i år finally. Can't wait. Jag har köpt det som julklapp till min lille kusin Lucas så det ska bli en överraskning, hihi. 

Ikväll blir det Harrys som vanligt men det är inte förrän 22:00 och fram till dess ska jag hinna med en runda på stan och springa några ärenden. Jag är fortfarande helt seg i kroppen och inte helt 100 men jag klarar mig. 

Inga kommentarer: