tisdag 6 november 2012

TUESDAY

En vacker höstdag, på väg till Örebro.

Jag har inte gjort ett skit idag. Jag vaknade upp och kände att jag inte riktigt var 100 i kroppen och huvudet, så jag har legat i sängen och streamat serier, ätit och bara vilat. Irriterad över att jag missade H&M's pressvisning men som jag tidigare har sagt så går hälsan före allting. Och under tider som dessa när jag mår dåligt så ligger min inspiration på noll och jag har absolut inget bloggsug whatsoever. Men jag hoppas att det går framåt nu så jag kan ta tag i mina planer och få något gjort. Jag sitter just nu och tittar på biljetter till Disney on ice i Globen i December. Funderar på att överraska min kusin Lucas och ge honom den upplevelsen i julklapp. Dessutom har jag själv alltid velat gå och se Disney on ice. Så underbart! 

Men jag hoppas att ni har haft en underbar dag och en bra start på den här veckan. Jag ska försöka ta mig ut imorgon och göra något vettigt. Men nu blir det Top Model.

Inga kommentarer: