torsdag 29 november 2012

PEARLS ARE A GIRLS BEST FRIEND

Pearl beaded bustier, Bik Bok

Nu har den här äckligt populära bustiern, som tagit slut i typ alla butiker, landat på hemsidan och går att beställa online. Den är så fantastisk på alla möjliga sätt och riktigt jävla snygg. 

Ni har ingen aning om vad jag och Winta gick igenom för att få en varsin. Vi startade krig och det tog oss några timmar innan vi äntligen fick tag på en varsin och kunde andas ut. Men det var en tuff väg till success, men tack vare våra fashion soldiers lyckades vi. Nu hoppas vi bara på att den sitter snyggt, annars blir jag lite förbannad, haha! Jag kommer förmodligen att bära min på nyårsafton, tillsammans med en fantastisk tyllkjol som jag har special beställt. Yiha!

Ni ska få lite tips på hur man matchar den här bustiern ;) stay tuned!

Inga kommentarer: