fredag 2 november 2012

FRIDAY

Femtio nyanser av mörker, Bokus

Jag kom hem för några timmar sedan och sedan dess har jag legat i sängen och grävt min egen grav. Den här trilogin är helt breathtaking. Fick andra boken i serien på posten idag och jag har redan hunnit en bra bit in i boken. Måste ta det lite lugnare för den tredje boken kommer inte ut förrän i Januari på svenska. Gosh. Fab!

Nu har jag lagt ifrån mig boken i alla fall. Ska försöka knåpa ihop en Halloween outfit till imorgon. Vet inte alls vad jag ska klä ut mig till och eftersom detta är en sista minuten fest så har jag ju inte fått chansen att planera. Dessutom ska jag jobba imorgon kväll så jag kommer inte vara där så länge. Jaja, vi tar det som det kommer. Lite senare ikväll drar jag till jobbet och jag blir knäpp om det blir en lugn kväll. Hoppas på kaos!

Inga kommentarer: