torsdag 29 november 2012

I HAVE A CONFESSION TO MAKE!

Jag har ingen kontroll över min egna kropp. Sedan förra fredagen har jag mått dåligt och jag vet inte varför. Jag vet aldrig varför jag mår dåligt. Jag har varit svag i kroppen, haft kramper i magen, varit lös i magen, inte haft någon aptit, och jag har fortfarande ont i nacken efter tre veckor och nu har jag även ont i huvudet och det känns som att hjärnan sitter löst så fort jag skakar på huvudet. Jag har inte tid med det här för jag har en viktig helg framför mig som jag varit väldigt nervös inför. Jag åker till London på lördag och jag har sett framemot den här resan i några månader nu. Jag tror att allt detta som jag känner är på grund av min rädsla och oro inför den här resan. Jag är rädd för att bli sjuk i London. För under den senaste tiden har jag blivit dålig vart jag än har åkt och övernattat - även om jag bara åker iväg till Stockholm. Jag har även fått veta att detta kan vara ångest/panik attacker och eftersom allt detta är så nytt för mig så vet jag inte hur jag ska hantera den här skiten. Så ja, jag är rädd och nervös inför resan och jag vill verkligen inte behöva bli säng liggandes när jag sett framemot shoppingen, maten och afternoon tea party så länge nu. Jag tycker att jag förtjänar en fantastisk helg i London. Men min kropp och mitt undermedvetna verkar inte hålla med mig.

Jag håller vartenda finger och varje tå för att den här resan inte ska bli förstörd på grund av något jag inte kan kontrollera. Jag behöver den här resan, jag behöver få känna julstämningen och lyckan i London och jag behöver få uppleva en alldeles fantastisk eftermiddag på The Berkeley med designerkakor. Jag ber till alla Gudar som hör mig - let this be perfect, I need it!

A part of me laughs, a part of me cries, a part of me wants to question why?

1 kommentar:

Anonym sa...

wäääh, hoppas det släpper när du väl är där. london är ju så jävla fint så man vill ju njuta av stunden som man är där.
jag är så jävla avundsjuk på dig!
bengaaaaaaaa