söndag 4 november 2012

HALLOWEEN PARTY

Igår var jag på Halloween / Carlos 26-års fest. Eftersom Halloween festen bestämdes i sista minut så hade jag inte så mycket tid på mig att hitta något att klä ut mig till. Så jag använde mig av det som fanns hemma. För några år sedan, långt innan the one piece började säljas, köpte jag en bebisbody med fötter och hela faderullan till min syster i julklapp. Så jag använde den, satte upp håret i två toffsar, drog med mig Bernard the Elephant och stoppade nappen i munnen - the Giant Baby was born. Jag tänkte att jag skulle köra på någon läskig look men med tanke på att jag skulle direkt till jobbet senare samma kväll så fick det bli en bebis. Men jag var nöjd. Det var väldigt kul, härligt sällskap och god mat. 

















Photos: Betty Mello

Inga kommentarer: