onsdag 27 februari 2013

WEDNESDAY


God morgon! 

Det var ett litet tag sedan. Jag har varit frånvarande på grund av att...jag vet inte varför. Har tappat motivationen lite. Har inte känt att jag har något att skriva. Dessutom SUGER NI PÅ ATT KOMMENTERA. Men here we go again. Sitter och äter frukost och hoppar snart på tåget till Stockholm för att springa några ärenden och sedan åker jag ut till Häggvik, plockar upp lille Lucas och hoppar på tåget hem till Katrineholm igen. Lucas ska spendera några dagar hos oss i Katrineholm och det ska bli så himla mysigt. 

Annars har jag bara jobbat, en hel del, de senaste dagarna. Jag har börjat träna med Steffi på Friskis & Svettis. Köpte ju ett kort på Friskis i December med min syster men jag tränade bara en gång, det var helt fel tid för mig att börja träna men nu har jag inte lika mycket att göra så jag ska försöka komma igång med träningen. 

Jaha, nehe, om man skulle ta och röra på sig lite kanske. Ni får ha en underbar dag. Mucho Love.

Inga kommentarer: