lördag 9 februari 2013

SATURDAY

God kväll och hallå hallå.

Jag ska strax göra mig i ordning för en jobbkväll på Harrys och jag ser framemot det. Jobbade på Guldfynd idag och det var helt dött så jag hoppas på att det blir lite mer livat ikväll. Igår kväll var vi, jag, Claudia och Steffi, ute och åt på Papa Ninmari. Jag åt pasta med oxfile, vitlök, grädde och riven parmesan ost på. Jag beställer sällan pasta när jag är ute och äter för jag blir aldrig nöjd och tycker det känns onödigt att beställa pasta. Men detta var gott. Kommer dock inte beställa pasta igen utan jag kör på det gamla vanliga - kött och pommes. Haha. 

Nu måste jag röra på mig. Jag önskar att jag hade en outfit att bjuda på men i den här kylan är det dunjacka som gäller. Usch. Ha en trevlig lördagskväll. Puss och kram.

Inga kommentarer: