måndag 18 februari 2013

MONDAY


Hej på dig tråkiga och helt ointressanta måndag! #jaghatarmåndagar (och söndagar).

Jag har inga planer idag, inga jag kan minnas i alla fall. Mina kusiner åkte tillbaka till Tyskland för några timmar sedan så det är tomt i huset nu. Hatar tystnaden. Men jag bokade precis en resa till Tyskland i april. Bara en natt dock. Det blir en fet shoppingresa. Vi kör Hamburg, Bremen, Lübeck och Reinfeld på två dagar. Fantastiskt! 

Senare idag tänkte jag parkera mitt arsle i lägenheten och spendera natten där för imorgon har jag en tidig tid att passa på sjukhuset som ligger 100 meter bort. Så slipper jag gå upp en timme innan bara för att ta mig dit. Räcker med att gå upp 10 minuter innan, haha. 

Nu: Senaste avsnittet av Grey's Anatomy. Senare: Pilla stjärt eller kanske träffa en vän.


Hello boring monday. #Ihatemondays (and sundays). 

I have nothing planned for today, at least not that I can remember. My cousins left back to Germany a few hours ago so it's all quiet and boring around here now. But I just booked me a ticket to Germany in April but only for one night. It is going to be an awesome shoppingtrip. Hamburg, Bremen, Lübeck and Reinfeld all in two days. Fab! 

I'm thinking of spending the night in my apartment because I have an early appointment at the hospital tomorrow and the hospital is like 100 meters away from where I live. So instead of having to wake up 1 hour earlier I can wake up 10 minutes before my meeting, haha.

Now: The latest episode of Grey's Anatomy. Later: Who knows?

Inga kommentarer: