fredag 8 februari 2013

FRIDAY


Hej fredag och helg! 

Vaknade runt 10 idag, spelade lite Candy Crush och somnade om igen och vaknade sedan vid 12 igen. Har precis käkat lunch och streamat senaste avsnittet av Two and a half men och jag ska fortsätta streama tänkte jag - The big bang theory och Grey's Anatomy. Sen måste jag hoppa in i duschen och fixa mig för ikväll blir det en liten födelsedagsmiddag med Steffi. Är ledig från Harry's ikväll eftersom jag hade tänkt ha en större födelsedagsmiddag men den ställde jag ju in. Och nu ska vi ut och äta bara jag och Steffi. Ska bli mysigt! 

Men imorgon blir det jobb på både Guldfynd och Harrys och jag ser framemot det. Är äntligen pigg nog för att klara av att jobba och jag kommer skjuta någon om jag åker på något igen inom den närmsta tiden. Nu blir det lite mer serier och sen duschen. Ha en underbar fredag. Puss och kram.

Inga kommentarer: