lördag 16 februari 2013

SATURDAY


God morgon och hej lördag! 

Det var en relativt lugn kväll på Harry's igår, vilket är trist eftersom jag inte klarar av att jobba om det inte händer något och finns något att göra. Blir knäpp. Ja, knäppare än vad jag redan är (ha ha ho). Ikväll har jag tagit ledigt för att umgås med mina kusiner som är här på besök från Tyskland. Vi får se vad vi hittar på men nu ska jag iväg till Guldfynd och jobba i några timmar. Imorgon drar vi till Stockholm och det ska bli så jävla gött. Har inte varit där och shoppat på en månad nu och jag kan säga att det känns, det svider. Aoch! Så morgondagen välkommen, så snabbt som möjligt. 

På bilden ovan ser ni min frilla just nu. Jag har lockat håret med världens bästa locktång och faktiskt den enda locktången som funkar på mitt hår. Jag har testat flera andra tänger men ingen har funkat alls, lockarna håller inte och det är ju knappt att det blir lockigt. Men den här tången är guldvärd. Har inte koll på märke och namn och så men ni ska få se hur den ser ut. Lockade håret i förr igår och lockarna sitter fortfarande i. How freaking wonderful, right. Guldvärd säger jag bara. Guldvärd.

Good morning and hello saturday! 

Yesterday was a very slow night at Harry's which was boring. I can't stand working when there is nothing to do. I go nutz. Even more nutz than I already am, haha. I have taken the night off tonight to spend with my cousins from Germany. I don't know what our plans are yet but tomorrow were heading to Stockholm for shopping and lunch and I can't wait any longer. I haven't been in Stockholm for a month now and it's driving me crazy. And I'm off to Guldfynd now to work for a couple of hours and then who knows ;) 

Check out my hairdo at the moment. Curly and fresh. I want to show you the best curling iron ever. It's the only one that actually works on my hair, I have no idea why but it's amazing. I will show you a photo of it later. It is worth gold.

Inga kommentarer: