måndag 4 februari 2013

HAPPY BIRTHDAY




Photos: Simon Mello | Dress from Asos and earrings from H&M

Idag är min födelsedag. Stort Grattis till mig. Vill tacka alla som har grattat mig, ni är underbara. Något mindre underbart har varit den här dagen. Jag har inte gjort någonting. Jag har känt mig besviken över en hel del och trött på att göra allt för andra och inte få något tillbaka. Det har varit en jobbig dag. Jag har blivit firad av familjen nu på kvällen och fått en supersöt väska och en plånbok av mamma. Ni ska få se dem senare.

Födelsedagar är jätte viktiga för mig och tanken var att jag skulle ha en födelsedagsmiddag på fredag med mina vänner men jag har ställt in den middagen för att jag tycker att det känns fel att bjuda in människor och ba "Här är jag, snälla fira mig!". Nej, it's enough. Jag har gjort så i några år nu och känner inte för att göra så nå mer, den som vill fira mig vet vart jag finns. Och nej, this is not an attempt to get attention. Jag förväntar mig inget från någon utan är nöjd med att inte bli firad. Men återigen, tack till alla som har grattat mig. Mycket kärlek till er.

Inga kommentarer: