torsdag 14 februari 2013

GERMANY

Berlin, March 2011

Dinner at Bolero in Lübeck, December 2010

At the Christmas fair in Lübeck, December 2010

From Reinfeld to Hamburg, October 2011

Imorgon får vi besök av mina kusiner från Tyskland och det ska bli så jävla kul. Jag har inte träffat dem sen i mars det här året när jag och mamma var i Tyskland och hängde. Så den här helgen kommer bli grym. Ovan ser ni några bilder från några av mina Tyskland resor. Jag åker dit oftare än jag åker någon annanstans. Tycker det är dags att boka en resa dit ganska snart igen. 

My cousins from Germany are coming to visit us tomorrow and I'm super excited. I haven't seen them since march last year when my mother and I went there. So this weekend is going to be awesome. The photos above were taken during different trips to Germany. I go there more often than I go any place else. And I'm thinking of booking myself a trip there soon again...

Inga kommentarer: