söndag 10 februari 2013

SUNDAY


Det är sällan som mina söndagar är bra. Jag hatar söndagar något enormt. Men den här var bra. Jag började dagen med shopping med mamma. Var hemma runt 15 och städade, plockade och fixade vilket jag inte haft tid till att göra på länge känns det som så det var skönt. Runt 5-tiden blev jag hämtad av Claudia och Robert och så åkte vi vidare till Steffi och Carlos för fika och häng. En stoft söndag med andra ord. Nu sitter jag och bläddrar igenom senaste NU! och StyleBy, dricker te och äter mina favorit kex - asiatiska riskex. Love. 

I usually hate sundays but this sunday was actually a good one. I started my day by shopping with my mother and when we got back home I started cleaning and just organizing which I haven't been able to do in a long time, so I really enjoyed doing that. Later during the afternoon I got picked up by Claudia and Robert and then we went to Steffi and Carlos for some quality time with snacks and tea. At the moment I'm lying in bed, reading the latest issue of NU! and StyleBy, having some more tea and eating my favorite crackers - chinese rice crackers. Love. 

Inga kommentarer: