söndag 17 februari 2013

REDANDBLUE.

Baseball "Harlem" top, Gina Tricot | Blue hat, H&M | Checkered wool shirt, BikBok

Lite sköna rödblåa stuff fick jag med mig från dagens shoppingrunda. "Harlem" tröjan haffade jag för 49 kr på Gina Tricot, dock i storlek Large men det ska gå att fixa. Hatten är ju av ren perfektion. Äger en liknande fast i svart som jag fyndade på Primark och jag fucking älskar den. Och den rutiga flanell skjortan är ju bara übernice. Dock är den lite för lång tycker jag men Betty fixar. No worries där inte.

Some redblue things I found during our shoppingspree in Stockholm today. I go the "Harlem" top off sale at Gina Tricot. Unfortunately it's in size Large but that's okey, I can use it anyway. The hat is pure perfection. I have a similar one in black. Found it at Primark in London and I fucking love it. And the checkered wool shirt is just too cool all though it's a little too long but that's alright. 

Inga kommentarer: