onsdag 6 februari 2013

WEDNESDAY


Hela den här dagen har spenderats utanför hemmet och det har känts så jävla underbart med tanke på att jag legat och varit sjuk i evigheter nu. Startade dagen tidigt för att öppna på Guldfynd och sen körde jag fram till 4, därefter tog jag en runda på stan och handlade lite skit och "nödvändigheter", cyklade sedan vidare (notera: cyklade i snöstorm på oplogade vägar, haha) till lägenheten och bytte om och mötte sedan upp Jossan för middag på Kolgrillen där vi båda käkade kycklingspett med klyftpotatis och tzatziki. Och sedan cyklade jag hem, i snöstormen, och vägarna var fortfarande oplogade. Men det gick. Jag hade kontroll över cykeln, inte tvärtom. Haha. Fail. 

Nu hade jag tänkt slänga mig framför tv:n en stund och äta chokladtårta innan jag nannar kudden. Imorgon kör jag samma pass som idag på Guldfynd så det blir en tidig morgon igen, hate it - men whatever. 

GOD NATT - BONNE NUIT - GUTEN NACHT. 

Inga kommentarer: